onsdag 15 oktober 2008

Synd om mig

Jag har varit och är i skrivande stund fruktansvärt trött, har inte orkat göra nånting utöver det jag verkligen måste. Blä, säger jag bara. Det är en hemsk trötthet!! Orkar inte träna eller göra nåt ansträngande. Bara att gå i några trappor gör att jag blir alldeles slut i musklerna. Kan inte tänka normalt heller och har svårt att fokusera och koncentera mig. Det kan ju bero på LCHF-kosten jag kör, troligen är det så. Men man kan ju tycka att det inte borde komma nu när jag har hållt på i 6 veckor, det borde känts i början. Igår åt jag faktiskt lite fullkornsris till maten och kände mig bättre sen. Så jag orkade iallafall rida som tur är. Funderar på om jag ska köra nån egen variant av LCHF och GI. Undvika vitt ris/pasta, bröd, mjöl och socker etc. men fullkornspasta och fullkornsris kan vara ok i liten mängd. Jag kan ju inte gå omkring som en zombie hela dagarna. Är inblandad i 3 projekt på jobbet nu och jag måste vara skärpt!

Orkade inte springa Hässelbyloppet i söndags. Stor besvikelse!!!

Inga kommentarer: