onsdag 29 oktober 2008

Förresten...

....jag har ju uppdaterat husgerådet lite ytterligare här hemma. För ett tag sen köpte jag 4 glas i serien Blossom från Boda Nova, som nu kompletterar min karafff, som jag köpte först i den serien. Ska köpa 4 glas till om pengar finns över denna månad!

Sen köpte jag igår 6 st nya muggar för kaffe och the på Indiska. Hade gått och tittat på dem ett tag...
Skulle vilja ha nya vardagstallrikar också nån gång i framtiden, är så trött på de vi har nu.... och de är hur gamla som helst...

1 kommentar:

Thepas sa...

Ja men allvaligt talat så har jag börjat känna mig lite bättre! Visst, jag är sjukt trött (tror på järbrist) , foglossningen gör ont (men det är rätt ok) och det känns som att jag har en vattenballong i magen (men det har jag ju också).

Allt som allt ganska bra alltså! Idag hämtade vi nycklarna till nya lägenheten och vi blir mycket besvikna om ni inte kommer och hälsar på när vi är installerade. Om en tre-fyra år.