fredag 17 oktober 2008

Icke trött och Metallica

Nu mår jag bra igen. Är inte alls så där sjukt trött längre. Kanske hade jag en infektion i kroppen? Så jag kör vidare med min LCHF-kost ett tag till. Jag har en plan att om det inte går neråt i vikt eller mått om 2 veckor så ska jag köra en strikt GI-variant istället. Så fort man börjar blanda in kolhydrater igen så kan man inte äta så fett som jag gör, så där blir det att tänka sig för.

På måndag kl 09.00 måste jag hänga på låset hos ticnet.se . Ja, inte rent fysiskt alltså, utan jag måste försöka logga in på deras webbsida exakt den tiden (försöker man före kl 09.00 loggas man ut automatiskt). För att köpa biljetter till Metallica, tra, la, la....! 7 och 8 mars ska de spela i Globen. Det kommer bli skitsvårt att få tag i biljetter och mitt projektmöte på måndag börjar kl 09.00. Precis just då när jag måste köpa biljetter... suck. Ja, ja - det får lösa sig på nåt sätt. Projektledaren är ju ett megafan själv av Metallica så jag kan nog få komma 5 min senare på måndag, han måste ju ha full förståelse!! Eller hur??


Inga kommentarer: