onsdag 13 augusti 2008

Ridning och SATS-träning inom 10 tim

Nu är jag frisk igen. Jag fick vara hemma från jobbet i måndags eftersom jag fortfarande hade feber. Igår tisdag hade jag skumma svimningskänslor större delen av dagen, armar och ben kändes konstiga och jag hade nåt slags illamående och yrsel. Som tur är gick det över framåt kvällen, jag köpte druvsocker och petade i mig några efter dagishämtningen.

Åh, jag fick en sån fin välskolad häst att rida igår, Robinson. Det var riktigt kul att rida en sån duktig häst som ville så mycket. Det gick jättebra att rida (men oj så jobbigt, var genomsvettig). Är mycket nöjd! Ridningen är ju rätt sent, kl 20.45 börjar lektionen, så jag var inte hemma förrän kl 22.20. Duscha och sen i säng, men jag hade svårt att somna, klockan var efter midnatt när jag somnade.


Robinson

Upp kl 05.30 imorse och iväg till SATS och springa. Hade väldigt svårt med motivationen, tanken var att jag skulle springa 40 min, men jag pallade bara 25 min och det var helt och hållet mentalt. Jag var nog lite överambitiös. Var väldigt trött egentligen eftersom jag sov för lite och det var helt enkelt pisstråkigt att springa på bandet. Nu ska jag inte springa nåt mer innan Midnattsloppet som jag faktiskt ska springa. Jag måste ladda ordentligt nu, mentalt, och jag måste ha lite ny musik i min iPod för att peppa mig själv.

Gokväll!

Inga kommentarer: