onsdag 27 augusti 2008

Nu har jag nätshoppat schampo

Nu har jag hittat en sajt där kan köpa hårvårdsgrejor till bra priser och fraktfritt (!) dessutom.
Jag beställde igår och betalade med kort, och redan idag hade jag mina schampon i brevlådan. I like!! Länk dit: http://www.lyko.se/. Så, nu har jag gjort reklam igen.

Har köpt ett L'Oreal-schampo mot fett hår, samt ett torrschampo från Toni & Guy. Det ska ju vara så bra med torrschampo och speciellt mellan hårvättarna. Mitt hår blir fett och platt redan efter 1 dag så jag tvättar oftast håret varenda dag och det är ju inte bra egentligen. Kanske kan torrschampot bli min räddare i nöden när jag ska börja min "hårtvätts-rehab". Har aldrig använt torrschampo förut så det ska bli spännande att se om det är så bra som alla påstår.

Inga kommentarer: