fredag 15 augusti 2008

Hatar vita tröjor ju

Väderprognosen för lördag kväll ser mycket bättre ut idag! Inget regn, bara molnigt! Regnet kommer först under söndagen.

Igår hämtade jag ut min tröja som man ska ha på sig i Midnattsloppet (istället för nummerlapp), i år är den VIT. VIT!!! = genomskinlig. Det är en jättetunn slinkig funktionströja. Nu har jag fått problem.....man borde ju ha en vit sport-BH under, men det kommer att lysa igenom ändå. Så därför kanske jag ska ta den svarta sport-BH:n istället. Om det ändå ska synas så kan det synas ordentligt liksom. I-landsproblem, jag vet...

Undrar om det är smart uppladdning att äta godis dagen innan? Jag har inte gjort det än, men jag har en stooor påse i skåpet. Hade för mig en gång när jag sprang att det gick så jäkla bra och då hade jag ätit godis dagen innan. Viktmässigt borde jag dock låta bli....

Inga kommentarer: