måndag 4 augusti 2008

Hemma

Tillbaka från Gotland!

Vi kunde inte haft bättre väder än vi hade under vår Gotlandsvecka. Bad 6 dagar i sträck & jag har fått värsta utlandssolbrännan. Vi badade på 4 olika stränder, de bästa var Åminne och Bungeviken på östra Gotland. Otroligt långgrunda och varmt vatten!

Dottern fick rida på Stall Dalhem, en 3 km-runda där jag ledde hästen, så vi var ensamma på rundan. Själv var jag på ridläger på Stall Dalhem i början av 80-talet så det var kul att komma tillbaka dit! Sen var vi i Visby näst sista dagen och shoppade lite. Innan båten gick hem igår så hann vi med att äta lunch och shoppa kryddor på Krusmyntagården samt att gå på Medeltidsveckan så vi har verkligen fått allt det bästa från Gotland!

Ska slänga upp lite bilder sen, tills dess lägger jag upp ett par som jag tagit med mobilen.

Dottern rider på "Daxy" vid Stall Dalhem


En vacker gata inne i Visby.

Inga kommentarer: