söndag 10 augusti 2008

Magsjuk

Uähhh... Jag har fått magsjuka.!! Vill inte!! 39,5 gr feber och illamående och ont i magen. Jag hatar det här eftersom jag har en aning kräkfobi.

Jag är säker på att det är tjejen på SATS som smittat mig! Hon som kl 06.30 i torsdags morse kom in redan ombytt i omklädningsrummet, gick in på toan och hulkade som om hon skulle spy upp en kalv eller nåt. Det var så äckligt att höra! Eftersom hon inte hade direkt bråttom in på toan (hon gick lugnt in) och sen gick ut igen och fortsatte träna (antar jag, annars hade hon väl bytt om och åkt hem) så trodde jag hon hade bulimiproblem eller nåt. Satte fingrarna i halsen. Så jag gick in på en av de 2 toaletterna, chansade på att det var den hon inte varit på för jag såg inte vilken toa det var, jag stod med ryggen emot när hon gick in. Tyvärr valde jag nog fel....

Ingen annan i familjen är ju sjuk och jag har inte ätit känslig mat heller.

I hate this. Nu ska jag fortsätta frysfrossa under min filt.

Inga kommentarer: