måndag 19 januari 2009

Tor kille

Lillkillen går omkring och säger "Jag är en tor kille nu!" (kan inte säga "s") ganska frekvent nuförtiden. Vad kan ha fått det ifrån? Att mamma och pappa sagt det en hel del i uppfostringssyfte kanske ? - Du är en stor kille nu, ät med gaffeln (ett exempel)... Ja, han är bra söt, en härlig ålder (snart 3).

Måste skaffa en liten behändig digitalkamera så jag kan ta lite spontana bilder och lägga upp här. Kameramobilen är ju helt värdelös och sen har maken bara sin stora klump till systemkamera, det är inte så man känner för att ta fram den lite snabbt och käckt direkt.

1 kommentar:

Thepas sa...

Det är många i trådarna på exempelvis familjeliv som har problem med sammandragningar. Det är faktiskt någonting jag skonats från hittills. Jag vet inte ens hur en sån känns, och då har jag nog inte haft någon.

Cravings har jag inte heller några, även om jag har svårare än vanligt att hålla mig borta från sötsaker. Men inga cravings efter apelsiner, cola eller kalksten.