lördag 31 januari 2009

Gäääsp

Herregud vilken natt. Det här vill jag inte vara med om igen.... har haft en kliande kille brevid mig från det att jag la mig till kl 06 imorse. Tror jag sov nån kvart här och nån kvart där, 2 timmar sammanlagt kanske. Natten innan var det typ likadant och jag jobbade igår. Är så himla slut. Hoppas kommande nat blir lite bättre. Tavegyl verkade inte hjälpa inatt mot klådan. Han har så otroligt mycket utslag, på varenda yta av kroppen. T o m i hårbotten och direkt under ögonfransarna. Tycker så himla synd om honom. Vi baddar med alsollösning och har på kylbalsam och jag har även provat potatismjöl. Vet inte om det har nån större effekt. Nu har han börjat klia sönder en del koppor så det är som stora sår. Humöret ska vi inte tala om, har nog aldrig sett honom på så dåligt humör, ilsken som ett bi, men det har vi ju naturligtvis förståelse för, fast det är ju jobbigt för alla....

Dottern verkar ha repat sig från sin förkylning (utan snuva) eller vad det nu var. Ingen feber idag och bara lite halsont.

Ska om en stund åka till syrran och fika, min gravida systerdotter är på besök från Göteborg denna helg så det ska bli kul att träffas. Så kommer man hemifrån ett tag också och får vila upp sig lite... ;-)

Inga kommentarer: