söndag 4 januari 2009

Barnfritt

Nu har jag ett barnfritt hem i 2 dagar, kidsen är hos sin farmor och farfar i Norrtälje. Sååå lugnt och skönt det är, he he.... Imorgon ska mannen och jag hitta på nåt trevlig, antagligen middag på stan och bio. Ska kolla vilka filmer som kan tänkas vara intressanta att se. Svärmor tipsade om Australia så jag ska se vad det kan vara för slags film, vet bara att Nicole Kidman är med i den och att hon blev gravid under inspelningen av den (ja, man läser väl Aftonbladet, eller heter det Skvallerbladet kanske...) Angående filmer, så såg vi Eden Lake här hemma häromdagen. Fy f-n säger jag bara, den var verkligen inget för känsliga tittare. Mer än så säger jag inte ifall nån vill se den...den går på bio nu såg jag.

Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad skönt. Passa på att njuta nu.