söndag 18 januari 2009

Ny tvättmaskin

Igår gick tvättmaskinen sönder för 4:e gången så nu har den åkt ut och får stå ute i kylan och skämmas innan vi kör den till återvinningen. Istället står här nu en ny sagolik tvättmaskin som sjunger (ok spelar då...) en liten melodi när den är klar. 7 kg tvätt och 1400 varv centrifugering samt tidsstyrd tvätt, så nu kan den tvätta medans jag är på väg hem, så är det bara att hänga upp när jag kommit hem. Snabbtvätt har den också. Och digitalsiffor som visar återstående tvättid. Och bara läckra knappar och lysdioder istället för tröga vred. Vilken lyx. I'm in lööööööve!

Oj, nu sjöng maskinen att den var klar, jag måste genast gå och ta hand om min tvätt nu...
Bye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj jag vill också ha en sjungande tvättmaskin....


Susanne