tisdag 15 april 2008

Läkarbesöket

Läkarbesöket idag resulterade inte i så mycket. Vi kom överens om att jag fortsätter 3 veckor till och ser hur det går (med hungern). Enligt henne brukar den här biverkningen inte vara övergående, tyvärr. Hon föreslog en annan likande medicin jag kan få prova. Den kan ge viktökning den med, men det är inte lika vanligt förekommande med den. Den medicin jag äter nu är en vidareutveckling av den andra medicinen så att säga.

Hon föreslog även KBT, terapi. Kostar "endast" 1000 kr i timmen, men arbetsgivaren brukar kunna subventionera. Även om min arbetgivare skulle subventionera kostnaden med hälften så skulle jag ändå inte ha råd med det....

Konstigt nog har jag inte haft nån avsevärd hunger idag. Faktum är att jag har 400 kalorier kvar att äta för och jag är inte ett dugg hungrig som jag brukar vara på kvällarna. Strange!! Jag har även promenerat 1 timme idag.

Nu Desperate Housewives, därefter inspelat House (programmen går ju samma tid för bövelen!).
En kopp Söderthé till det.

Inga kommentarer: