lördag 12 april 2008

Gotland i sommar!

Nu har vi äntligen hittat en stor (77 kvm), modern stuga på Gotland, 2 mil norr om Visby, som vi bokat. Samma by som vi har hyrt hus i förut. Det var när 2-åringen låg i magen...

Känns bra att vi fått lite planer för sommaren:

  • Efter midsommar drar jag och syrran till Göteborg och Ullared (GeKås!) ett par-tre dagar.
  • 16 juli: Iron Maiden, Stadion.
  • V 29 troligtvis i Norrtälje och låna svärisarnas hus när de är på semester.
  • V 31 Gotland.

Ett tag hade jag lite panik över att kanske få gå och dra hela semestern hemma på radhusgatan, så nu känner jag mig lugn.

Övrigt att notera: Idag har jag sprungit 7,5 km på 43 min samt varit hos frissan och färgat och klippt håret. Har färgat bort slingorna så nu har jag min normala hårfärg, eller rättare sagt - den jag hade innan det dök upp en massa grått!!

Inga kommentarer: