måndag 14 april 2008

Läkarbesök imorgon

Jahapp....Imorgon är det dags för återbesök hos företagsläkaren. Undrar om man törs be om att få nåt aptitnedsättande utskrivet - som motvikt till gluff-gluffmedicinen jag äter (för sömnen) som gör mig hungrig och sugen. Fast hungern har mattats av liiite sista veckan så det kanske är en övergående biverkan...hoppas, hoppas.

Har inte vågat ställa mig på vågen på 2 veckor efter viktchocken jag fick efter 6 dagars medicinering... Viktklubben tjatar varje gång jag loggar in att jag ska skriva in min vikt för den här veckan...Jag har bara följt min rekommenderade kalorinivå varannan, var tredje dag kanske. Lovade mig själv att från och med idag är det dags för skärpning. Nu SKA jag följa Viktklubb, hur hungrig jag än är. Jag tänker tamej *** inte gömma mig i vassen i sommar. Jag ska ju för *** till Gotland och bada!

Andra biverkningar: Yrsel, vissa dagar seg och trög (inte så ofta), svullna händer och fötter.

Vad gör man inte för att få sova....? Ovanstående andra biverkningar kan jag stå ut med, men inte viktökning. NO. Där går gränsen.

Mer rapporter imorgon efter läkarbesöket.

Inga kommentarer: