torsdag 3 april 2008

Jag mötte Lassie....

.....eller inte Lassie, men jag höll på att krocka med Felix Herngren idag på väg hem från jobbet.

Jag gick Karlavägen mot Karlaplan och han kom från tvärgatan Tysta Gatan pratandes i mobiltelefon. Jag fick hoppa lite åt sidan, "hoppsan".

Är ganska säker på att han hade varit hemma hos sina föräldrar. Eftersom jag jobbat ihop med hans lillasyrra Moa ett antal år på Skansen (Stallet, Lill-Skansen och barncirkusen), så vet jag att föräldrarna bor där. Har för mig att pappan är läkare och mamman advokat. Lustigt att 2 av barnen blev skådespelare/regissör (Måns & Felix). Moa är journalist och TV-producent, hon har visst också nyligen (höstas) debuterat med en roman.

Oj, vad jag svamlar. Jag har verkligen inget vettigare att skriva om....ha ha..

Felix
Moa

1 kommentar:

Thepas sa...

Coolt! Jag ser aldrig några coola människor. Utom Rolf Lassgård som jag sett ett par gånger i porten.

Ikväll kommer pappa och hälsar på och imorgon ska vi gå och se Marit Bergman.