onsdag 8 april 2009

Ordningen återställd

Nu är allt tillbaka i den vanliga ordningen igen. Maken hemma istället för i ett flygplan och jag på jobbet istället för på vinden. Imorgon ska barnen vara lediga och maken jobba halvdag hemifrån. Själv jobbar jag hel dag. Svärföräldrarna kommer och hämtar barnen vid lunch och så sover de över där hos dem en natt. Lite egentid för oss vuxna alltså.... Svärfar är snäll och ska hjälpa oss att beskära det vildvuxna äppelträdet vi har på tomten imorgon innan de åker. Förhoppningsvis tar de ner en trädbuske (en buske men hög som ett träd) också om det blir som jag vill. Det skuggar så mycket så jag vill ha bort det, tror även gräsmattan blir finare om vi slipper den där busken eller vad det är.

Vad har hänt sen sist då...? Tja, igår red jag på en stor fin häst som heter Good Grace. Trevlig häst att rida, hoppas jag får henne nästa gång igen! Måste ta med kameran nån gång och ta lite kort.

Äh, nu har jag inget mer att skriva om, inget intressant iallafall.

1 kommentar:

Thepas sa...

Ja, han har 56. Eller, han kan ha 50 också men det kommer att vara för litet snart. 56 är lite stort men det gör inget.