torsdag 2 april 2009

Gräsänka 4:e dagen

Idag har operation rensning fortsatt, denna gång garderober, barnens rum och lite andra ställen här hemma. Det blev en sopsäck skräp som åkte i soptunnan och 2 kassar med kläder, gardiner och böcker till Läkarmissionen. Får åka en sväng dit igen imorgon, det ligger precis utanför Coop Forum och jag ska ändå dit och storhandla så det är liksom på vägen. Nu är det iallafalll slutrensat och imorgon ska jag ta det lugnt förutom att storhandla och kratta lite löv på tomten.

Hjärtat rusar i hundraåttio eller hur man nu brukar säga. Har ju problem med extraslag till och från. Idag har varit en dag som hjärtat voltat runt i princip hela tiden hela dagen. Det är ju inte farligt, men irritierande. Men jag kan inte ta det lugnt, det är väl det som är problemet. Istället för att verkligen varva ner och bara slappa den här veckan har jag kört på som en galning här hemma med att röja. Det var egentligen inte vad jag hade tänkt från början!! Men det är så typiskt mig att det blir så här. Nåt jag måste jobba på uppenbarligen. Men jag hatar att ha saker ogjorda liksom.

Inga kommentarer: