måndag 27 april 2009

Jag mötte Lassie

Idag har jag fått se 2 kändisar inom loppet av 30 min på två skilda platser.

Kändis numero 1 befann sig i damernas omklädningsrum på SATS Stadion, där jag lunchtränade idag. Och det var "Soffipropp" (Sofia Eriksson).

Kändis numero 2 befann sig bakom mig i kön på Combo, ett lunchställe brevid jobbet. Och det var "Orup" (Thomas Eriksson).

Faktiskt så slog det mig inte förrän många timmar senare att just dom här två ju faktiskt en gång i tiden var gifta med varandra. Lite lustigt.

För övrigt brukar jag då och då råka på Bolibompa-figurerna (programledarna) till dotterns förtret, hon blir såååå avundsjuk när jag berättar att jag sett Markus, Doreen och Nassim... hi hi...
TV-huset ligger ju alldeles intill jobbet så det är inte så konstigt egentligen.

Inga kommentarer: