tisdag 6 maj 2008

Bara boring

Öhh... kanske på tiden att skriva nåt här. Men vad? Har inget roligt eller intressant att berätta egentligen. Sprang 9,5 km i söndags, 52 min - kändes kanonbra. Sprang idag, alltså två dagar senare och det kändes som en katastrof hela löprundan. Efter 18 min gav jag upp, ingen idé att plåga sig runt. Ont i vristerna, håll i båda (!) sidorna, benen tunga som betongklumpar. Lustigt att det kan kännas så olika, men jag sprang väl för tätt inpå långturen sist och för tätt efter att ha intagit 3 dinkelpannkakor till middag.

Var idag på återbesök hos företagsläkaren för en uppföljning på medicineringen. Konstaterade bara att allt funkar bra med sömnen. Den fruktansvärda hungern har lagt sig (konstigt nog för det ska vara en biverkan som inte går över om man har fått den), jag har gått ner de 2,5 kg jag gick upp när jag började käka medicinen. Ska fortsätta med den minst 6 månader till, sen får vi se om jag ska trappa ner. Jag som trodde att jag skulle sluta med den typ snart! Men man ska väl göra som doktorn säger, antar jag.

Jag känner mig enbart uttråkad just nu...... Kanske nåt roligare inlägg nästa gång?

Inga kommentarer: