onsdag 7 maj 2008

Yummie, nam, nam

Kanske inte så jättesmart att sitta och äta framför programmet "Barnmorskorna".....

Satt och åt lite yoghurt och müsli när en stor blodig moderkaka med fosterhinna och navelsträng kom upp på TV-rutan. Plötsligt smakade det inte lika gott längre.... En sak jag undrat över är varför barnmorskorna alltid ska säga "åh vilken fin moderkaka". Tycker de verkligen det, ärligt? Det kanske är nåt fel på mig, men jag kan verkligen inte se nåt vackert med den.

Förresten så brukar det också nästan alltid komma upp mindre trevliga bilder om jag råkar äta under CSI. Det tar bara 5 min för mig att äta upp en tallrik yoghurt, men just under de 5 minutrarna så är det likmaskar som krälar, öppna hjärnor, styckade likdelar och gud vet allt.

Är fortfarande hungrig fast jag åt yoghurt och müsli och 2 digestivekex. Men nu har jag inga fler kalorier kvar att äta för, säger Viktklubben, så jag får väl dricka vatten istället. Ska ändå snart sova.

Imorgon: kurs i Sharepoint Designer hela dagen. Utmaningen blir att låta bli frukostmacka och bakverk på em. (som det alltid brukar vara på kurser). Hoppas det finns frukt istället.

Inga kommentarer: