måndag 26 maj 2008

Rubbade planer

Idag hade jag bestämt att jag skulle åka till SATS Stadion på lunchen och bli medlem och köpa kort. Och bara för att jag hade bestämt det så ringer de från dagis kl 08.40 och berättar att 2-åringen spytt jättemycket 2 ggr och var blek. Så det var bara att åka och hämta honom. Men när jag kom dit hade han piggat på sig, men självklart gick vi hem ändå. Inga mer kräkningar och maten har han behållt så han verkar ju inte direkt sjuk. Som det ser ut nu kan han ju gå på dagis imorgon iallafall. Just nu springer han omkring här hemma och jagar storesyrran för fullt.

Så imorgon lunch gör jag ett nytt försök att ta mig till SATS och köpa ett kort. Då kan jag springa på onsdag morgon där, typ vid 06.30 på morgonen. Om jag kan gå då för jag ska rida en provlektion i morgon kväll.... Jag lär nog ha en öm rumpa iallafall.

Inga kommentarer: