måndag 14 januari 2008

Vad var det egentligen?

Kan man få vinterkräksjukan (eller annan variant av magjsuka) men utan att spy eller få diarré? Igår kväll, ganska exakt 1 dygn efter dotterns insjuknande fick jag plötsligt muskelvärk och feberfrossa och nåt skumt tryck över magen. Ett tag kändes det som skala 8 av 10 på att jag skulle kunna få ett spyanfall, men sen klingade det av. Hade 40 gr feber inatt. Tog en Ipren vid 04-tiden, sen gick febern ner och jag har inte haft nån feber sen i förmiddags. Har ingen som helst aptit och känner ingen hunger (väldigt ovanligt för att vara mig). Sen har jag haft en sabla huvudvärk hela dagen och fortfarande....

Konstiga symptom or what?? Man undrar ju liksom om jag fick en släng av den där sjukan eller om det var nåt annat?

Så....har jag fått det eller inte? Det är frågan...

Inga kommentarer: