fredag 25 januari 2008

38,4°C (obs!, gnäll-inlägg)

Huvudvärk på jobbet hela dagen igår. Ont i benen inatt. 38°C feber, rinnsnuva och skrällhosta imorse. Hemma hela dagen med barnen pga dagis stängt (personalutbildning) = ingen vila. Sonen sov bara 30 min mitt på dagen, tack för det. Petade i mig 4 Alvedon under dagen vilket höll febern nere. Fick migrän. Sen kom svärföräldrarna med bonussonen vid 14-tiden. Fika och umgänge. Sen kom maken äntligen hem kl 15.15. Skjutsat dottern till pyjamasparty, ska snart hämta henne. SEN ska jag vila i soffan!!

Feber nu: 38, 4°C, ont i kroppen, ont i luftrören. Jag får extremt sällan feber vid vanlig förkylning och känner mig sällan så här risig. De gånger jag känt mig så här har jag haft lunginflammation, halsfluss eller likande.

Får se vad det blir av detta...

Ska jag aldrig bli av med alla sjukor??? Ännu en helg med inställd springtur....yiihaaaa!

Inga kommentarer: