onsdag 26 september 2007

Ur form.

Känner mig ur form. Det var inte så länge sen jag kände mig I form, men nu är den borta. Jag vet precis varför, jag kan inte springa…det var löpningen som gjorde att jag var i fysisk form, men det kändes också bra för humöret att få komma ut ensam och bara lyssna på musik och hinna tänka igenom saker. Saknar det, men vad ska jag göra när jag inte kan springa? Visst - jag kan promenera, men det är tråkigt och ger mig inte nån ytterligare konditionsförbättring. Dessutom går jag redan till jobbet 35 min varje morgon. Hatar att cykla och har ingen motivation just nu med styrketräning, ändå har jag ju ett giltigt kort så det är rätt korkat egentligen. Jag skulle kunna bygga upp vadmusklerna så jag får ordning på benhinnebesvären. Och nacken så jag slipper få nackspärr femtielva gånger om året. Jag hoppas innerligt att jag ska få tillbaka motivationen att börja styrketräna. Kanske ska man satsa på spinning igen, det var längesen sist. Vad jag minns var det ganska kul. Det borde ju benet klara av.

Vad jag verkligen skulle behöva nu är typ 5 kexchoklad och en weekendresa till Ullared och bara shoppa järnet (på kredit förstås).

6 kommentarer:

Thepas sa...

Du är alltid välkommen till mig för besök på Ullared. Ta med dig mamma.

Kexchokladen kan jag bistå med.

Anette sa...

Härligt! Slår vad om annars att Kexchokladen är billig på Ge-Kås. Fast den är rätt billig på Willy´s också...4,90 kr.
Tror du mamsen skulle vilja åka dit nån gång framöver? Det skulle verkligen vara jättekul. Gillar K-G shopping?

More Fool Me sa...

Passar på att svara själv.
Jag gillar viss typ av shopping och kan tycka om annan shopping om sällskapet är rätt. Å i detta tänkta fall låter sällskapet mycket bra.

Thepas sa...

Då tycker jag att vi försöker hitta en helg då alla är tillgängliga. Det skulle vara jätteroligt och jag är 100% säker på att mamma vill följa med.

Anette sa...

Åh, vad kul!! Jaaa, vi försöker hitta en helg.
Tror november passar bäst, då kan vi passa på att julklappsshoppa. Vi är säkert ensamma där då.

Thepas sa...

November passar bra! Helst en ojämn helg för jag tror inte att Eddie uppskattar att gå på GeKås en hel dag :)