måndag 10 september 2007

Lite update

I lördags var jag hos frissan och klippte mig, gjorde slingor och färgade utväxten. Har också varit med dottern till "Hästis". I går sprang jag 30 min lugnt i elljusspåret i Viksjö, vilket gick förvånansvärt bra med benet. Benhinneinflammationen kanske börjar ge med sig, men så har jag också stretchat, gått omkring med värmeskydd, masserat, smörjt in med voltaren-gel, duschat med omväxlande iskallt/varmt vatten på benet osv.

För övrigt hade jag migrän hela lördagen....vaknade med det även i morse, men det gav med sig efter 2 Treo till frukost. Idag var jag med båda barnen till min frissa och klippte dem.

Har sålt sonens Polarn & Pyret-overall från i vintras för 522 kr på Tradera. Själv gav jag 395 kr för den på rea, nypriset var annars 695 kr. Det var väl en bra affär?!

1 kommentar:

Thepas sa...

Ja, alltså hon ska hålla på och bråka om pengar. Vilja ha pengar till saker som ska ingå i underhållsstödet och så. Till exempel. Hade din karl några såna problem?

Jo, festen var jättelyckad! Alla var nöjda och tyckte att det var trevligt. Så klart hade det varit ännu trevligare om ni varit med, men vi får ses snart istället.