onsdag 26 september 2007

Från styrketräning till spinning.

Nu har jag fixat så att jag har spinningkort istället för styrketräning på Friskis. Det gick jättebra att bara byta träningsform. Det är 2 månader kvar på kortet. Om jag kör spinning 2 ggr i veckan så borde jag bibehålla konditionen, sen när kortet gått ut kanske jag kan börja springa igen. Då borde benet vara bra.

Nu är min önskan bara att jag ska få sova mer så man blir lite piggare. Varje dag i veckans alla dagar blir jag (och maken) väckta strax efter kl 05 av 1,5-åringen. Om han någon morgon råkar sova till 05.30 såhar vi fått sovmorgon.....Det hjälper inte att lägga honom senare, han lägger sig 19.30 nu. Han är definitivt inget barn som sover 12 timmar per natt.

Imorgon kommer naprapaten till jobbet, han ska få ta itu med min nacke. Fick nackspärr i måndags och har i ett par veckor varit jäkligt stel i hela nacken på nåt konstigt sätt jag inte känt förut. Ska bli skönt att bli lite misshandlad iallafall, he he...

1 kommentar:

Thepas sa...

Nja. Han registrerade sig på Monster förut och idag ringde de från Manpower. De sa att hans profil var mycket attraktiv och sa att de hade flera jobb att erbjuda honom... i Västerås. Hon blev jättebesviken när han sa att han inte var intresserad av Västerås, men hon sa att hon skulle skicka vidare hans profil till Göteborg så vi vågar vara lite lite hoppfulla. Tjoho!

Kommer ni och hälsar på oss när vi har köpt vårat radhus/lilla villa om två år?