tisdag 1 juli 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av systerdottern!

Regler:

Svara på alla frågor. Välj ut sex personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dom läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Att göra under (morgon)dagen:

  • Jag börjar dagen med att kliva upp ur sängen 05.30
  • Kl 06.30 ska jag träna på SATS
  • Vid 08.15 borde jag vara på jobbet
  • Jobba, jobba, jobba - mest med utveckling och anpassningar i 2 olika Sharepointprojekt
  • Hämta ungar på dagis
  • Laga mat och göra "roliga" hushållssysslor (tvätta, dammsuga, vika tvätt etc.)
  • Påbörja nattningsproceduren av barn vid 19-tiden, vilket tar en halvtimme minst
  • Egen tid, vilket innebär surfa, läsa, kolla TV
  • Sova vid 22.30 senast....
Vad gjorde du för tio år sedan?

Oj, då var jag tillsammans med mitt ex, en Göteborgare, men det förhållandet sjöng på sista versen, året därpå separerade vi. Jag hade inga barn. Jag sprang ganska mycket och gjorde min bästa tid på milen på 55 min. Mycket mer än så minns jag inte. Var säkert utomlands på semestern för det brukade vi göra på somrarna, åka på charterresa. Hade samma arbetsgivare som jag har idag, men då jobbade jag som handläggare på kundservice....

Ställen du bott på?

Född i Handen, sen flyttade vi till Tensta som var nybyggt då, i Hjulsta har jag också bott som liten. Sen Jakobsberg, Hägerstensåsen, Husby (usch! får ångest bara av att tänka på det året jag bodde där), Skälby och nu Barkarby.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  • Ganska säkert shoppa hejdlöst.!! Möbler, kläder, teknik - ja allt!
  • Köpa ett stort hus såklart, kanske också en lägenhet i stan (kan vara bra att ha), lantställe
  • Resa!
  • Skänka till välgörenhet
  • Sätta in stora sparbelopp på mina barns konton.

Personer du vill veta mer om, men bara om dom vill och orkar.

Haha... Jag läser nästan bara såna bloggar där jag inte gjort mig känd. Så det blir inga!

Inga kommentarer: