fredag 4 juli 2008

Fick ge mig idag

Jag fick se mig besegrad idag på SATS. Försökte springa (läs: stappla mig fram) på löpbandet. 10 min, sen fick jag avbryta. Det gick bara inte. Cyklade istället 20 min, sen domnade arslet bort, vilka obekväma cykelsadlar alltså, de var dessutom lätt tippade framåt kändes det som. Så sen provade jag en annan konditionsmaskin som jag blev bästa kompis med! Man använder både armar och ben, ska se om jag hittar nån bild på en sån maskin. Jäkligt effektiv. Ska köra bara den nästa gång. Kändes inget ont nånstans med den fast man liksom sprang-gled (nästan som längdskidåkning).

Har anmält mig till Tjejmilen nu. Jag S.K.A. springa både Midnattsloppet och Tjejmilen. Jag har INTE ont i benet då. Det är ju inte förrän i augusti.

Nu har semestern börjat. Gud så skönt...

Inga kommentarer: