onsdag 25 juni 2008

Provrummet

Jag kan rekommendera att handla (dam)kläder från http://www.provrummet.se/. Vilken service, säger jag bara! Beställde på rean en svart tunika (Nadja) för halva priset, 149:- och ett par vida leggings (Svea) också för halva priset, 99:-. Fraktfritt och kläderna kom nästa dag inslagna i silkespapper. Tyvärr fick jag fel färg på tunikan, det kom en khakifärgad istället för svart. Jag returnerade och när jag efter 2 dagar fick min svarta tunika hade de även lagt med en svart kortärmad top (visserligen med deras logga på, men ändå) och en shoppingväska (också med deras logga på). Det kallar jag bra service! Jag kommer definitivt att handla mer därifrån, kläderna jag köpte var jättefina och i bra kvalité.




1 kommentar:

Thepas sa...

Jag har en utmaning till dig i min blogg. Läs och utför!