fredag 19 februari 2010

Shepherd tofflor

Jag är beroende av dessa tofflor! Shepherd ska det va'! Har slitit ut flera par genom åren och jag har dem året runt - för jag har frusna fötter sommar som vinter. Hatar att vara kall om fötterna, då fryser hela jag. De senaste tofflorna höll i 1 år och då har jag traskat i dem dagligen. Dags att köpa nya och jag letade som en galning i alla tänkbara skoaffärer, men icke. Just den modellen och min storlek verkade vara svårt att finna helt enkelt. Crispin Skor i Fältöversten brukar alltid ha dem, men nu fanns inte ett enda par i min storlek... bu hu... Men så surfade jag in på Brandos.se och där fanns de i min storlek! Åh, jag blev så glad. Beställde ett par på direkten och här är de nu på mina fötter! Redo att nötas och nötas på i nåt år eller två.....


Skor från BRANDOS.se!
Shepherd: Camel 724-55 från BRANDOS.se


2 kommentarer:

Thepas sa...

Så mysigt det ser ut! Jag skulle vilja vara en sån som kunde ha tofflor och stickad sockor (särskilt som jag stickar själv) men jag är som du fast tvärt om. Jag klarar inte av att vara varm om fötterna, då känns de svettiga och hela jag känns ofräsch. Tänk att det kan vara så olika...

Anonym sa...

Beställde oxo dessa tofflor. Jihaa! :)