lördag 13 februari 2010

Veckosammanfattning

Hmmm.. jag har lite bloggtorka tror jag. Känns helt tomt i huvudet faktiskt. Jag får väl försöka göra en sammanfattning av veckan.

Har varit helt makalöst trött, asjobbigt. Fick nån mesig förkylning förra helgen som mest resulterade i hängighet, trötthet och måttlig snuva & lite kli i halsen. Orkade faktiskt inte träna nånting på flera dagar, var helt slut i kroppen. Det var knappt som jag orkade rida heller i tisdags kväll, men jag pallrade mig dit iallafall, men gud så trött jag var hela onsdagen sen. Onsdagsträningen på morgonen gick fet-bort om man säger så.

Men sen har jag varit duktig och tränat tors, fred och idag har jag sprungit i modd igen (hata).

Veckohandlade på Coop Forum idag och sen har jag ätit för mycket onyttigt nu ikväll. Det började med en liten bit ostkaka light som efterrätt (utan grädde & med osötad hallonsylt) - så långt var det ju OK. Men sen kom "naturgodiset" och nötterna fram... man kan nog säga att jag lätt satte i mig 700 kalorier bara på det. Lite rödvin och ost ( mager Brie10% iofs) står nu framdukat.... gaaahhhh... det är kört ändå för ikväll.....

Undrar om man ska ta och kolla på New Moon nu kanske..... tonårsfilm, jag vet, men jag tyckte Twilight var helt ok! Gillar man vampyrfilmer så gör man! Kan rekommendera "Daybreakers", som vi såg häromdagen. Lite annorlunda vampyrfilm med Ethan Hawke och Willem Dafoe.

Over and out!

1 kommentar:

Ting sa...

Hoppas du kollade på New moon, den var bättre än den första filmen!
Jag gillar också vampyrfilmer! :O)