lördag 20 februari 2010

Altantaket

Den här uppmaningen fick vi igår från vår Brf-styrelse:




Jag och ungarna åkte till frisören och maken skulle skotta taket medans vi var borta.
- Ta det försiktigt och trampa inte igenom taket och fastna där, nu när vi är borta", sa jag...


När vi kommer hem möts vi av detta hål. Maken har trampat igenom det relativt nya taket.... Dock hade han inte fastnat i det, som tur var.

Kan upplysa om att det nu är nästan lika mycket snö på taket igen som det var innan det skottades imorse! Så det blir väl snart en tur till upp på taket för maken och skotta igen.... och kanske blir det fler hål?

Nu måste ju detta lagas..... vi får ta det i vår - om den behagar komma nån gång. Det får gärna sluta snöa nu!!!!

Posted by Picasa

1 kommentar:

Thepas sa...

Ah, då ska jag prova Gainomax recovery! Är det fortfarande bra att äta havregrynsgröt till frukost på jobbet sen?

Jag är alltid rädd för att prova olika såna där drycker för att jag har fått för mig att det är många kalorier i dem och då är ju träningen inte till någon nytta.