fredag 19 februari 2010

Det blir nog ingen springtur i helgen

Jag har små förhoppningar om att det blir nån springtur denna helg pga. det kommande ovädret och kylan. Jag har ingen lust att springa i vare sig djup snö eller modd, i 15 minusgrader eller i hård blåst... för det är ju vad det tydligen ska bli nu i helgen. Helst ska man ju stanna inne.

Men jag har iallafall tränat ihop min veckotid som min pulsklocka/träningsdator sagt åt mig. Dock har jag inte tränat tillräckligt i pulszon 2 och 3, men tränat desto mer (50 % för mycket) i pulszon 1. Skulle verkligen behövt en springtur i helgen för att korrigera det...
Jag är en slav under pulsklockan!! Undrar om jag kommer att få en pokal till denna vecka eller inte....

Imorgon ska ungarna klippas på morgonen, alltså måste jag ut och köra bil fast man helst inte ska ge sig ut på vägarna. Ja, ja, vi ska ju bara till Bromma, inte till fjällen. Än så länge ser det ju lugnt ut utomhus. Men jag kanske får en snöchock när jag drar upp rullgardinen imorgon???

Inga kommentarer: