torsdag 28 maj 2009

Aj, aj, aj

Var hos naprapaten igår och fick massage i benhinnor och vadmusklerna - i förebyggande syfte. Det var ju en upplevelse utöver det vanliga kan jag säga. H-e vad ont det gjorde, låg helt kallsvettig där på britsen. Men jag tror det var väldigt effektivt. Är helt mörbultad idag.

Jag hoppas jag ska slippa benhinneinflammation den här sommaren. Väntar in mina fotbäddar och sen nya skor och sen.... ska jag inte få benhinneinflammation! Och om jag börjar känna av problemen så går jag till naprapaten igen och får mig en omgång! Nu har jag anmält mig till Midnattsloppet oxå... hade ju egentligen tänkt vänta tills typ mitten av sommaren för att veta statusen med benen och så. Men så såg jag att det bara fanns 150 platser kvar i min startgrupp och när jag kollade ett par dagar tidigare så hade det varit över det dubbla kvar. Så eftersom jag inte vill bli utan plats så anmälde jag mig, så får vi helt enkelt se hur det blir när det är dags. I värsta fall förlorar jag 340 kr om jag har ont. Skit samma.

Inga kommentarer: