tisdag 9 juni 2009

Nu är jag tillbaka

Vi hade en underbar vecka på Mallorca, Alcudia. Jag vill genast boka en ny resa till typ Kreta och åka iväg igen helst nu! För den som vill se bilder från Mallis så har jag lagt upp ett fotoalbum på Facebook igår.

Tyvärr blev Marcus magsjuk efter ett par dagar, det var troligen matförgiftning. Vi fick kolla upp honom hos en läkare, som skrev ut 3 olika mediciner. Mot kräkningar, antibiotika och febernedsättande (Alvedonet vi hade med oss hjälpte nämligen inte specilellt mycket mot den höga febern). Det var verkligen synd om honom som missade flera baddagar och han var helt utslagen och ville bara sova hela tiden. Som tur är kunde han bada lite näst sista och sista dagen iallafall. Nu är han helt återställd iallafall och gick på dagis idag (han var hemma igår).

Ikväll är det ridning för sista gången den här terminen. Jag har ännu inte bestämt om jag ska fortsätta rida efter sommaren eller inte. Har ett par veckor på mig att fundera vidare.

Nu snart dags för läggning av barn.

Inga kommentarer: