söndag 9 mars 2008

Misslyckat IKEA-besök

Åkte till IKEA idag för att jag behövde diverse prylar (...och inte behövde, så är det väl alltid när man går på IKEA?)

När jag kom hem konstaterade jag följande:

Jag hade köpt fel storlek på klädlådan "Vacker". Jag som ALLTID brukar kolla så noga att det ska vara rätt storlek och så på grejer jag köper....och att de är hela (läs fortsättningen på detta inlägg).

Skulle ha denna:


Men när jag packade upp den så var det denna jag köpt:



Dessutom var det en massa småfack i den som inte går att ta bort, jag har absolut ingen aning om vad jag ska i ha den här lådan nu.....

Sen hade jag också köpt 3 st plastbackar till Antonius förvaringssystem (till klädkammaren). Väl hemma ser jag att 2 av dem är trasiga i hörnet. Den som är hel funkar konstigt nog inte i grundstommen jag har, det verkar som om min Antonius grundstomme är någon cm för bred, för plastbacken bara åkte ur skenorna.

Som avslutning på det hela blev 5-åringen, som följde med till IKEA, magsjuk när vi kommit hem och spydde upp korven hon hade fått vid Outleten. Det måste varit nåt fel på den för nu är hon frisk igen. Så varning för att köpa korv hos gubben precis utanför ingången till Outleten (den vid Nike-affären)....

1 kommentar:

Thepas sa...

Jag heter Thepas på tradera och har just sålt lite böcker, en Ramones-klocka och min trådlösa telefon. Jag ska sälja lite mer grejer sen. Lite vintage-garner och sånt som jag ite vill ha.