onsdag 26 mars 2008

Hälsokontroll

På hälsokontrollen idag fick jag svaren på mina blodprover, som jag lämnade förra veckan. Det visade sig att jag har för lågt kolesterol, ja just det, för LÅGT. Det enda man hör talas om är ju för högt kolesterol så jag vet inte riktigt vad det innebär att ha ett lågt sådant. Men hon som jag pratade med tyckte inte att det fanns nån anledning att utreda vidare eller så, så jag får väl lita på att det är ok. Hon trodde det kunde bero på att jag äter för lite fett och kolhydrater. Tror jag ska googla lite på fenomenet "för lågt kolesterol"....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen något jag är expert på! Om du behöver hjälp att höja ditt kolesterol, vänd dig med förtroende till mig. Jag kan ge dig några kostråd som garanterat sätter sprutt på värdena!

Anette sa...

Ha ha, du är rolig du...!