fredag 7 mars 2008

Härliga internet



Gud vad skönt det är med nätshopping, all tid man sparar på att slippa springa i affärer.

Häromdagen beställde jag 3 st Molly Mus-böcker från Adlibris.se som kom i brevlådan idag, dessa var det gratis frakt på om man valde B-post.

Och nyss beställde jag dammsugarpåsar från dammsugarpasar.nu. 4 orginalpåsar till min Electrolux för 109 spänn inkl. frakt och då får jag dem dagen därpå i brevlådan, i detta fall måndag eftersom det är fredag idag.

Jag gillar när man kan få grejerna direkt i brevlådan och inte behöver ta sig till postombudet.´

Nu väntar jag bara på att få ett par helt nya badbyxor från Panos Emporio, som jag ropade in på Tradera för 59 kr + frakt 11 kr. (Inte till mig, utan till 2-åringen alltså...)

I love internet!

Inga kommentarer: