lördag 15 mars 2008

Dagens goda gärningar

1. Löprunda på 6-7 km imorse vilket kändes jättebra! Vet inte riktigt vad det var med mig när jag sprang förrförra gången efter drygt 2 månaders uppehåll, jag tog ju helt slut då efter en kvart bara, kan verkligen rejäl motvind göra att det blir så jobbigt? Hursomhelst så har det känts kanonbra både idag och förra lördagen när jag sprang! Inga gåpauser, har orkat springa upp mot 40 min utan problem så nån dålig kondis kan jag ju inte ha då....

2. Körde iväg 4 svarta sopsäckar med handdukar, gardiner, kläder, skor och väskor till Läkarmissionen i Vinsta. Ska göra en vindsrensning också efter påsk nån gång, då kan man ju dumpa en del grejer där istället för på soptippen. Har verkligen haft ångest över den där vinden i flera år nu, vi har sååå mycket prylar där uppe.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du gjorde ju en god gärning för TFF också! ;o)