tisdag 16 juni 2009

Trööööööött

Idag har jag varit så fruktansvärt trött hela dagen. Kändes förut som om jag skulle ha kunnat somna stående. Och som alla som har småbarn vet, så kan man inte bara gå och lägga sig för att vila när man kommer hem efter dagishämtningen. Det är bara att bita ihop, ta itu med matlagning, umgänge och nattning av barn. Sen lägga sig själv i tid och hoppas att man är piggare nästa dag. Fast idag är det dubbelavsnitt av Desperate Housewives så jag lär inte komma i säng före kl 23.00. Och jag ska upp 05.15. Hm... Om jag vore smart skulle jag spela in programmet istället och kolla imorgon. Men så smart är jag nog inte om jag känner mig själv rätt... ha ha...

Elin är med farmor, farfar, faster och kusin i Kolmården idag och imorgon. De har åkt med husvagnen och ska övernatta på nån camping i närheten. Så idag har jag bara haft Marcus att hämta och ta hand om. Maken jobbar kväll på sitt extrajobb, vet inte när han dyker upp. Skönt att vara lite solo när man är så trött...kanske skulle jag ta och blunda en stund innan Desperate Housewives börjar. Ja, det ska jag nog.

Inga kommentarer: