lördag 21 mars 2009

Uppdatering

Inser att det var ett tag sen jag skrev. Veckan började med att jag fick en förkylning, hyfsat lindrig utan feber. Men tränade gjorde jag ändå måndag och onsdag utan problem. Dock hoppade jag över gårdagens träning då jag faktiskt kände mig sliten, hängig och jäkligt trött pga att jag sov uselt. Det var nog en bra idé för förkylningen tog lite mer fart igår så nu har jag även ont i halsen och är ännu snorigare (för den som är intresserad av detaljer, hm..typ ingen..). Hursomhelst hoppas jag kunna träna på som vanligt nästa vecka igen.

Var hos en annan naprapat i onsdags med ryggen. Han ryckte loss den där låsningen och det var så himla skönt! Men jag har fortfarande ont i musklerna men känner mig ändå mer rörlig i ryggen nu. Fick tips på ett par bra stretchövningar jag ska göra, den delen av ryggen jag har problem med är lite svåråtkomlig så det var jättebra att få veta hur jag ska göra för att dra ut "nedre trapezius-muskeln". Ja, ja, det blir nog bra så småningom.

Syrran åkte till Kanarieöarna igår då hon fyller 50 år på måndag (kan man verkligen inte tro). Systerdottern börjar närma sig sitt BF (beräknad födsel) för sin inneboende. Maken ska flyga till Malung idag så jag är hemma med barnen. Imorgon ska Elin och jag åka till Kista och inhandla nya skor och kläder till henne, käka lunch, kanske gå på bio.

1 kommentar:

Thepas sa...

Yep. 11 dagar kvar idag. Men jag tror mer på bebis i mitten av april.