lördag 22 november 2008

En dag i bröllopets tecken

Idag har vi varit på bröllopskalas, eller mottagning eller vad det nu kallas för. Min systerdotter gifte sig i Stadshuset med bäbis i magen (leverans i april). Nu heter hon inte Larsson längre, utan Sharp eftersom hennes make har engelskt påbrå (pappan). Coolt! Kaffe och en enorm kakbuffé med engelsk bröllopstårta (faktiskt influgen från England!) fick vi på Best Western Hotell på Vanadisvägen inne i stan. Mycket trevligt! Kommer lägga ut bilder här lite senare, min man har inte redigerat dom än.

Barnen skötte sig hyfsat bra. Sonen var ju ett yrväder som vanligt, men det var inget värre än ett utspillt glas läsk över hela sig (så vi fick byta alla kläder). Som vanligt en del springande runt, runt, krypa under bord, hoppa i soffan med skorna och sånt. Men rätt normalt för en 2,5-årig kille tror jag.

Nu: CSI Miami i brist på annat.

2 kommentarer:

Thepas sa...

Fru Sharp ligger bredvid mig (Herr Sharp). Vi märkte inte av att något barn var busigt. Det enda vi kommer ihåg är hur fina alla var.
Tack för allt, nu skall vi snart röra oss från hotellet och påbörja vår lilla bröllopsresa.
Mvh. Herr och Fru Sharp.

Thepas sa...

Nu är det fru Sharp som skriver.

Jag fick Johnnys bilder från mamma och tänkte lägga upp en på bloggen, det är väl ok?