lördag 29 december 2007

Kataloger

Året har inte ens tagit slut när vår- och sommarkatalogerna från Ellos och HM kommer, tror de dök upp i torsdags. Men vilken besvikelse...tydligen ännu en säsong där kvinnorna ska se gravida ut utan att var det. I Ellos katalog törs jag nog påstå att 90 % av alla toppar hade "mammalook". Jag vill inte se gravid ut när jag inte är det, därför gillar jag inte dessa toppar....Var är utbudet av tröjor utan sån där skärning, för oss som inte vill klä oss som blivande mammor?

Är det jag som är gammal eller? Jag vill ju bara ha vanliga kläder....

Det positiva är väl för dom som verkligen ÄR gravida, de har ju massor att välja på!

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag håller med! Alla dessa tältliknande kläder som får alla att se havande ut i 7:e månaden! Jag vill inte heller se gravid ut, vem är det egentligen som har kommit på det här hemska s.k. modet?? Fruktansvärt!

God fortsättning förresten! :)