söndag 19 augusti 2007

Midnattsloppet avverkat!

Sprang Midnattsloppet igår, kändes kanonbra, blev aldrig riktigt supertrött faktiskt. Fick springa och bromsa de första kilometrarna och sicksacka mig fram emellanåt. Det var så otroligt mycket folk som sprang och jag ångrade att jag inte anmälde mig i startgrupp 3 som sprang lite snabbare än 4.an som jag sprang i.

Som sagt - kul men nästan för mycket folk, det var rekordmånga i år, 17.000 pers...Tiden jag fick...? Tja, blygsamma 59,28. Inte helt nöjd med tiden och har därför bestämt att jag ska ta revansch på mig själv redan nu på söndag den 26:e då Tjemilen går. Ska precis anmäla mig dit nu...

Jag slog iallafall mannen min med 12 sek. Alltid nåt...he he...


1 kommentar:

Thepas sa...

Gud så duktigt av dig att springa midnattsloppet! Jag är nöjd med mig själv om jag orkar dammsuga.

Här är adressen till kändisjämförelse-sidan:
http://www.myheritage.com/