lördag 24 april 2010

Grrr.....

Ännu en sömnlös natt. Igår natt sov jag 3 timmar och i natt möjligen 1 timme. Nattens sömnlöshet var väldigt onödig för jag var supertrött och borde kunnat sova om det inte vore för störande faktorer. Jag säger inget mer förutom att med ångest och dåligt humör går det inte att sova. Jag får helt enkelt hoppas på en bättre natt inatt. Nästa vecka kommer jag att gå på kurs i 4 dagar. Tisdag-fredag och då hoppas jag slippa den här typen av nätter, då behöver jag vara så pigg som det bara går!

2 kommentarer:

Thepas sa...

Nämen herregud, du måste ju sova! Så få timmar finns det ingen som kan gå runt på!

Vi har dig och Johnny att tacka för vår goda nattsömn, och tro mig, vi är evigt tacksamma.

Anette sa...

Jag har sovit bra nu i 2 nätter, tack och lov. Jag hade inte Johnny att tacka för god nattsömn i fredags iallafall....

Det är så härligt att höra att vi hjälpte er med sömnproblemen ni hade med Theo! Man blir lite stolt :-)