lördag 13 mars 2010

Because it's booooooring

Jag vet inte om jag kommer fortsätta blogga eftersom jag är så dålig på att uppdatera bloggen regelbundet. Jag vet ju själv hur tråkigt det är att läsa bloggar som bara uppdateras nån gång i veckan... Vi får se...

Dessutom är allting trist just nu och då tappar jag lusten att skriva också. Faktiskt har jag tappat lusten för det mesta. Jag är så beroende av att ha saker eller händelser att se fram emot och när det inte finns nåt alls så blir det så tomt och tråkigt. Hoppas det vänder snart och att nåt positivt händer. En planerad semester för sommaren skulle ju sitta fint t ex. Eller en högvinst på Lotto kanske.

Kollade runt lite på charterresor men det är ju astronomiska summor med pengar för en ynka semestervecka, dessutom är alla hotell med stora lägenheter uppbokade sen länge. Man kanske skulle dra iväg ensam en vecka i september och bara relaxa.... Men då kvarstår ändå problemet vad vi ska göra i sommar med barnen. Just nu orkar jag inte bry mig, det får bli som det blir. Ledig ska jag iallafall vara, jag tänkte ta ledigt 6 veckor i sträck i sommar.

Idag har jag klippt och färgat håret hos frissan, sprungit 9 km, ätit godis och kollat på Melodifestivalen. Nu är det snart godnatt....

Inga kommentarer: