måndag 22 december 2008

Duschspöket

Tamej 17 om det inte finns ett spöke på SATS Zenit!

3 olika ggr har nu duschspöket duschat och det är alltid när jag är ensam i duschrummet. Duscharna är såna där som startas genom att man trycker på en svart cirkel med fingret. Och då är det en av duscharna längst in som startar sig själv utan att nån är där.....creeepy va? Och idag när jag kom till SATS och var helt ensam i omklädningsrummet så började en av handfatskranarna att spola vatten för fullt. Så nu inte bara duschar spöket, utan det tvättar händerna också! Fan, jag gillar inte sånt här.... Sure, det ÄR säkert nåt tekniskt fel. Men, på 2 olika armaturer..? Och varför alltid när jag är ensam???!!

Jag är skitskraj för övernaturliga fenomen och har alltid varit rädd för att min döde far ska komma och hemsöka mig....

När det där programmet om medium gick på kanal 5 satt jag som klistrad! Folk som fick kontakt med döda.... fan jag tror på sånt alltså. Men låt mig va!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror också på spöken. Du kanske inte märkte någon skumt i radhuset familjen larsson bodde i förut men där var det verkligen obehagligt.

Thepas sa...

Hua! Våga inte nämna det där löskiga radhuset! Jag är också livrädd för övernaturliga fenomen och måste sova med lamppan tänd om mannen jobbar natt.

Thepas sa...

Och för den fick du en utmärkelse på min blogg...

Anette sa...

Men gud, nu blir jag dödsnyfiken, VAD hände i radhuset???? Jag måste veta! Jag märkte aldrig nåt iallfall,men jag bodde ju inte där..

Thepas sa...

Det var skitmycket läskiga grejer och jag vågade aldrig gå upp på övervåningen själv. Om man satt på nedervåningen kunde man ofta höra riktiga steg däruppe, trots att ingen var där. Det är flera som har uppmärksammat det. Grannar och så, och de säger att deras hus inte lät så...