fredag 12 oktober 2007

Trött, trött och trött....

Idag är jag supermegatrött....Har sovit kasst 2 nätter nu....igår natt beroende på att mannen hostade, inatt vet jag inte varför riktigt, men jag vaknade massor med gånger av att jag var svettig. Så fort jag drog ner täcket lite började jag frysa istället...så höll det på...sen vaknade jag kl 4 och då får man tvångstankar om att man måste somna om 1 timme eftersom 1,5-åringen ju vaknar ca 05.15. eller nåt däromkring. Somnar jag då....?Neeeej.....sen vaknar lillprinsen 05.17....och då är det kört.

Käkade ingen lunch på jobbet (men vi fikade med mackor vid 9.30) och åkte hem kl 13 för att hämta barnen på dagis, slängde i mig ett äpple iallafall. Då....satte den stora tröttheten in på pendeln. Kände mig helt groggy faktiskt och huvudvärk och darrig (pga att den avsaknade lunchen). Smällde i mig ett par mackor hemma och sen var jag så trött att jag inte orkade göra ett dyft annat än ligga på soffan 1 timme. Men det är inte helt lätt att få vila...sonen blir gnällig, dottern otålig och så börjar de bråka med varann. De är ju också trötta efter dagis.

Nu är jag gräsänka i 4 dagar...maken har nog landat i Italien nu...Gardasjön närmare bestämt.
Hej och hå!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.