onsdag 10 oktober 2007

Håller benet?...det är frågan....

Har sprungit ikväll...sprang även 2 ggr förra veckan...ganska lugnt tempo. Har inte fått akutont i benhinnebenet....men jag ska inte sticka under stol med att jag känner av det. Det liksom öm-spänner, men inget som hindrar mig från att fortsätta springa. Vi får väl se hur det håller i längden.Ska försöka springa 2 ggr i veckan.

Jag är ju en riktig godisgris.....vad jobbigt det är komma springandes och så vips blåser det upp ett stort (från en 200 grammare) omslagspapper på Marabou Chokladkaka med Daim...gahhhh...jobbigt läge. Jag hade liksom hellre suttit i soffan med en sån än att vara ute och springa i beckmörkret....

Var faktiskt på spinning förr-förra lördagen, kl 9 på morgonen. Tidigt javisst, men vaddå, då har jag ju redan varit vaken i flera timmar eftersom sonen väcker oss vid 5-tiden. Det gick bra, var på ett baspass. Tyvärr var musiken helt kass!!! Usch, usch, usch vilken gräslig musik att cykla till. Nej, hennes pass går jag inte på igen. Synd eftersom tiden passar bra, man har ju hela dagen kvar till annat när man tränar tidigt.

Ja, det var lite tränings-update det....

1 kommentar:

Thepas sa...

Du är verkligen duktig! Jag är så imponerad av att du orkar hålla igång så som du gör även om familjen kräver mycket.